joepie!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Floortje Dam - WaarBenJij.nu joepie!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Floortje Dam - WaarBenJij.nu

joepie!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floortje

27 Februari 2008 | Nederland, Eindhoven

De vluchten zijn geboekt en de koffers al voor de helft in gepakt...
nog 22 dagen en ik kan niet w8.
heel veel mensen vragen wat nou de echte reden is om naar griekenland te gaan.....
daar heb ik maar 1 antwoord op!!

IK WIL VOELEN DAT IK LEEF!!!!!!!!!

In Nederland ben je net een robot mensen hebben een bepaald verwachtingspatroon van je en jij doet je hele leven je best om daar aan te voldoen.....maar ben je dan jezelf of ben je de persoon die mensen willen dat je bent?
Dat is een vraag die me heel lang heeft beziggehouden..... is dit alles????

Ik zie ertegen op om afscheid te nemen van mensen, al is het geen echt afscheid maar ik zie het meer als een periode dat ik iets minder beschikbaar ben....maar ik merk vanmezelf dat ik elke dag een beetje vrolijker wordt. Ik kan niet wachten tot ik een stap in het vliegtuig stap.....

Ik zal jullie op de hoogte houden

kuzzz

  • 27 Februari 2008 - 19:34

    Daisy:

    he meid jij gaat ons echt super missen en wij jouw misschien nog wel meer...

    verder hebben we nog een knal feest van het werk en die gaan we goed gebruiken om goed afscheid te nemen ik tel met je af maar leuk??? ja voor jouw van mij mag je blijven....

    knuf Daisy

  • 28 Februari 2008 - 10:51

    Harrie:

    ik kan dat heel goed begrijpen,hoe mensen hier met elkaar omgaan is echt een op een ego s en zeker opgedreven robots en weinig respect.
    ook al moet je hele dag van mangers horen ,bijvoorbeeld wat voorkeur zij in sex hebben nou brrrr lekker belangrijk.
    ga ervan genieten en gun je daar een een hele mooie en magische tijd!!!
    daarin greece heb je er geen woorden voornodig maar gevoel en emotie in de persoon die je hoe dan ook bent TOPPPP.

  • 28 Februari 2008 - 20:53

    Janneke:

    Hee lief nichtje,
    Wat snel gaat het allemaal al!! je gaat al echt snel ons verlaten...
    Maar het wordt denk ik hoe dan ook een onvergetelijke ervaring, waar je door zal groeien! hou ons op de hoogte, en ik hoop dat we elkaar nog zien voor je wegvliegt!? we wachten nog op reactie van Ralf!
    Liefs janneke

  • 29 Februari 2008 - 08:07

    Meneer De Scheids:

    Ik wil je best laten voelen dat je leeft, maar ik ben bang dat je me gewoon terug slaat... ;-)
    Heel veel plezier meid, en deze staat tussen de favorieten...

    Dikke kus...

  • 12 Maart 2008 - 12:31

    Christel:

    Mooi verhaal Floor over de reden dat je het gaat doen, past helemaal bij jou, hoewel jij met de dag blijer word ga ik steeds meer balen dat de laatste werkdag er aan komt. Ik heb zo`n mooi mens ontmoet, en dat ben jij.....

    Liefs Chris

  • 14 Maart 2008 - 15:48

    Jeroen R:

    Zo, heb me aangemeld, zo kan ik je goed in de gaten houden...

    En dat is wel nodig!! ;-)

    Veel plezier!

    gr jer

  • 14 Maart 2008 - 18:37

    Sander:

    lieve meid

    ik hoop echt dat je heeeel voorzichtig bent op de eerste plaats en ook heeeeel veel plezier hebt hele dikke kus Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

griekenland

Recente Reisverslagen:

04 November 2011

Verblijf in Griekenland

05 Maart 2009

Oeps

06 April 2008

druk

24 Maart 2008

wow

16 Maart 2008

Jee
Floortje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 7488

Voorgaande reizen:

04 Juli 2011 - 30 November -0001

griekenland

20 Juni 2011 - 30 November -0001

Verhuizen

04 Juli 2011 - 30 November -0001

In griekenland

Landen bezocht: