Oeps - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Floortje Dam - WaarBenJij.nu Oeps - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Floortje Dam - WaarBenJij.nu

Oeps

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg Floortje

05 Maart 2009 | Nederland, Eindhoven

ja het is al heel erg lang geleden maar dacht ga iedereen toch maar even op de hoogte houden anders moet ik het allemaal nog tig keer vertellen en dat wordt een beetje vervelend.... ha ha ha niet dat ik het niet leuk vind om jullie te spreken hoor.

Voor de mensen die het nog niet weten ik ben weer terug in het koude kikkerlandje...
jes joepie ahum....

maar dat was voor de meeste denk ik al duidelijk...

Heb een relatie met een griek eraan over gehouden. ha ha ha


De plannen en hoe nu verder????


Ik probeer toch wel 1 keer in de 2 maanden naar griekenland te gaan zo niet mag yannis (ja ja mijn griekse adonus) ha ha ha hierheen komen.

In maart is mijn volgende trip.
2 weken naar Limnos een eiland waar mijn vriend een huis heeft.

en dan heb ik gelijk mijn volgende vakantie ook weer geboekt.

Halverwegen mei ga ik mijn ouders voorstellen aan het prachtige griekenland en mijn schoonouders :-)

Verder ben ik flink aan het sparen... Want de bedoeling is toch wel om in december voorgoed te verhuizen naar limnos.
Ik ga in maart natuurlijk heel veel foto's maken en die op de site zetten, ja ja ik weet het ik heb mijn site verwaarloosd. maar ik maak het helemaal goed.

grtz kuz Floortje





(Ik heb geen idee meer wat ik wel heb verteld en wat niet dus heb je nog vragen dan hoor ik het graag !!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

griekenland

Recente Reisverslagen:

04 November 2011

Verblijf in Griekenland

05 Maart 2009

Oeps

06 April 2008

druk

24 Maart 2008

wow

16 Maart 2008

Jee
Floortje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 7466

Voorgaande reizen:

04 Juli 2011 - 30 November -0001

griekenland

20 Juni 2011 - 30 November -0001

Verhuizen

04 Juli 2011 - 30 November -0001

In griekenland

Landen bezocht: