aankomst. - Reisverslag uit Glyfáda, Griekenland van Floortje Dam - WaarBenJij.nu aankomst. - Reisverslag uit Glyfáda, Griekenland van Floortje Dam - WaarBenJij.nu

aankomst.

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg Floortje

04 November 2011 | Griekenland, Glyfáda

Ja ja eindelijk ben ik er dan.... wel met een vertraging. Dimitris (vader Giannis) zou mij eigenlijk ophalen maar die heb ik maar afgebeld aangezien ik niet wist hoeveel vertraging ik had. Dus met de bus naar Glyfada en vanuit daar een taxi, maar dat mag de pret niet drukken. Na aankomst kom ik binnen in mijn huisje vol met dozen van de ikea. Helaas heeft Giannis niet veel kunnen doen omdat hij verplicht vrij moest nemen om zijn dagen op te maken op het werk en toen is hij toch een weekje nog van zijn vrijheid wezen genieten in Limnos. Dus ik kom binnen in een leeg huis, maar dit is niet erg aangezien giannis morgen thuiskomt en dan kan ik mooi nog wat meubels in elkaar zetten. Ik ga naar boven naar Maria (moeder Giannis) en Dimitris om hallo te zeggen en dan aan de slag. Gelukkig zijn bijna al mijn spulletjes al ingeruimd toen mijn ouders er waren.

Helaas lukt een bank in elkaar zetten niet in je eentje dus heb uiteindelijk na een paar uur zwoegen wel de tv kast in elkaar gezet maar de bank opgegeven. Heb nog even boodschappen gedaan en toen lekker met een boekje op de oude bank plaatsgenomen.

Dit is mijn huisje.... ik moet moeite doen om mijn traantjes in te houden en niet heel hard te gaan huilen........HET IS ME GELUKT!!!!!

Na 3.5 jaar op en neer gereis en iedere avond bellen met t mannetje ben ik eindelijk waar ik wil zijn.
IK BEN IN GRIEKENLAND!!!!!!

Nog een paar wasjes draaien (de wasmachine is vorige week al aangekomen en aangesloten dus hier maak ik mooi gebruik van. Mijn lichaam geeft nu aan dat het heel graag naar de binnenkant van mijn oogleden wil kijken en het lijkt me een goed plan om daar ook naar te luisteren.
Gelukkig is ook het bed en de matras vorige week al aangekomen dus kan ik heerlijk in ons nieuwe bedje slapen.

Toch wel raar om in mijn nieuwe huisje alleen in slaap te moeten vallen maar morgen......morgen een nieuwe dag.


  • 04 November 2011 - 12:28

    Miriam Kool:

    Ben je nu echt def over..?

    Stoer hoor.

    ;-)

    gr, Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floortje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 7496

Voorgaande reizen:

04 Juli 2011 - 30 November -0001

griekenland

20 Juni 2011 - 30 November -0001

Verhuizen

04 Juli 2011 - 30 November -0001

In griekenland

Landen bezocht: