Zondag na aankomst - Reisverslag uit Glyfáda, Griekenland van Floortje Dam - WaarBenJij.nu Zondag na aankomst - Reisverslag uit Glyfáda, Griekenland van Floortje Dam - WaarBenJij.nu

Zondag na aankomst

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg Floortje

04 November 2011 | Griekenland, Glyfáda

Ik wordt wakker door de sluitel in het slot........daar is dan eindelijk mijn vriendje!!!!! Moe van op de boot slapen maar ook hij is erg blij omdat ik eindelijk dan in Griekenland ben.

We kletsen erop los en na een gezamelijk ontbijtje komen we tot de conclusie dat overal dozen in het huis toch niet zo heel charmant is en dat we toch maar aan de gang moeten gaan. Giannis gaat verder met de eettafel die nog niet helemaal af was en helpt mij ondertussen waar nodig is met de bank. In de middag komt Thanasis even langs. Een vriend van Giannis die een weekje in Griekenland is en morgen weer terug gaat naar Duitsland waar hij op dit moment woont. Heel erg gezellig en leuk om hem weer te zien, helaas is de bank nog niet af :-S

We besluiten om maar wat eten te bestellen en daarna nog een filmpje te kijken. Na de film wordt het tijd om SAMEN het bedje in te kruipen aangezien we allebei morgen moeten werken. Ik val heerlijk in slaap met de armen van Giannis om me heen. Ik ben een gelukkig meisje!!!